Boy George – samarbeten med Andy Bell och Kim Wilde!

Spännande saker är på gång!

Boy George och Andy Bell jobbar i studion tillsammans.

George beskriver samarbetet enligt följande:
– I wrote the most insane song with Andy Bell called ‘That Night In Brazil’. We are pop music’s finest surrealists!

Zero Magazine väntar med spänning. Fram till dess kan vi lyssna på Georges nysläppta samarbete med Kim Wilde, ”Shine On”.

Om Johan Arenbo

Kategorisera inte musik. Älska den bara. Låt inga konservativa subkulturer eller godtyckliga genreavgränsningar styra din smak. Njut istället av det obegränsade kulturella smörgåsbordet. Kraftwerk, Prince, The Cure, Iggy Pop, De La Soul, Black Sabbath, Nina Hagen, Aretha Franklin, Mozart och Madonna. Allt är tillåtet!

Kolla även

Maria Skanselid - Vill

Maria Skanselid – Vill

Vill är Maria Skanselids debutalbum. Det är en skiva där hon sjunger, spelar cello och …